حریر احساس
حریر احساس
هرچه از احساسم بر میتابد


آهنگ یه شب پر غم _مهدی مقدم


 
 

باز یه شبِ پره غم
باز تورو بونهِ کرده دلم

 

 

کاش میشد مثلِ قدیما
باز بشینیم عاشقونه باهم

 

 

من ، به همین دلخوشم
که یه روزی عشقِ تو بشم


 

تو ، میدونستی اگه
بری من خودمو میکُشم

 

 

امّا تورو تا نبینم
دوست ندارم بمیرم

 

 

من یه روز هرجا که باشی
دستِ تورو میگیرم

 

 

امّا تورو تا نبینم
دوست ندارم بمیرم

 

 

من یه روز هرجا که باشی
دستِ تورو میگیرم

 

 





آهنگ یه شب پر غم _مهدی مقدم


نظرات شما عزیزان:

alonetakstar
ساعت22:57---6 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم به من سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

|
 


سلام ....... اومدی ... خوش اومدی ... زحمت بکش تشکر بزن ... نظرم بده

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

هانا

 

آبان 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
مرداد 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390

 

متن آهنگ _بـے هوا_ امین رستمی
♪ ♫ ♩ ♬ ♭ از یادتو میرم ♭ ♬ ♩ ♫♪
ღ جمعهـــــــــــــــﮧ ღ
آهنگ یه شب پر غم _مهدی مقدم
♪ ♫ ♩ ♬ ♭ جـــــنــــو ن ♭ ♬ ♩ ♫♪
خــــــــــــــــدا
حکـــــــــــــــــــــایت من…
ینی
باید
دیگر ....
واژه هایمـ کَم آورده اند

 


خدایا دوست دارم...
من وخاطره هام
tarianamusic
مرگ احساس
alonetakstar
hasrat-kade
a2mentezar
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒسایه روشنƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
خستگی را تو به خاطر مسپار
داستان زندگي
آسمون
Lyricsworld
حسرت
20veblog
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 40894
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->